Historia Pewnej Gry Językowej #9 – Jesteś szczęśliwy? Hurra!

Historia Pewnej Gry Językowej #9 – Jesteś szczęśliwy? Hurra!

Historia Pewnej Gry Językowej

#9

Jesteś szczęśliwy? Hurra!

Ciągle się zastanawiałem nad wyglądem gry. Nie lubię grać w coś co mi się nie podoba. Nie mówię tutaj o tym, że ma to być perfekcyjnie narysowana gra. Poza tym denerwuje mnie ciągłe problemy ze skinem w libgdx. Ciągle muszę szukać co jak dodać, żeby się to wyświetliło. Masakra.

Tak więc przeszukałem internet. Udało się ! Znalazłem coś co na razie musi wystarczyć.

Neon UI Ver. 1

Created by Raymond "Raeleus" Buckley
Visit ray3k.wordpress.com for games, tutorials, and much more!

Neon UI can be used under the CC BY license.
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Tak jest. Skin w fajnym, neonowym stylu, stworzoną przez Raeleus’a. Dzięki!

No to dodałem do gry ten wygląd i w końcu można zacząć na spokojnie pisać kod.

Na początek zmiana DefaultSkin. Wywalić dziedziczenie i wrzucić skin do zmiennych prywatnych. Do tego getter i w konstruktorze ładujemy skin z pliku. Parę podmian w kodzie ze względu na pozbycie się dziedziczenia.

Przydałoby się też zrobić okienko, które nas informuje, że udało nam się zdobyć nowy poziom. Lecimy z tym. Robimy klasę NextLevelWindow. Deklarujemy dialog. Wyświetli i pozwoli zareagować na zmiany, na przykład kliknięcie. Dodam tutaj coś pozytywnego. Jesteś szczęśliwy? Hurra! Skoro mamy okno z komunikatem pozostało go wyświetlić. Tworzymy nasze okienko i pokazujemy je, dzięki tabeli.

Gotowe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*